torsdag 10 januari 2008

Nytt år - ny blogg?

Jo det är nog dags nu...att lägga ner denna blogg. Den skulle ju handla om Öban och graviditeten. Sedan ett, tu, tre så var Öban född och bloggen började handla om Hjalmar. Men nu på senare tid känner jag att den glidit iväg till att handla om Hjalles mamma allt mer. Det är nåt underligt behov som vuxit fram här på sistone...det här med att jag också vill vara i centrum. Eller om jag ska vara helt ärlig så har ju det behovet alltid funnits, men fått ge vika för Öban och Hjalle en period. Så nu ska jag fixa en cicciblogg där jag kan vältra mig i mitt eget ego hur mycket jag vill. Säkert så kommer det att bli en hel del Hjalmar där också, han är ju ändå min stora löv.

...tack för den här tiden und aufwidersehen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara du ger oss adressen till den nya bloggen

Anonym sa...

jodå det kommer...