torsdag 24 maj 2007

Det kliar i fingrarna

Henke fick sitt lönebesked idag. Så därför sitter jag och spanar in alla möjliga och omöjliga sidor som säljer saker. Allt från lampor till nappar till bilar... har ett enormt shoppingsug. Eventuellt låter det som att jag är någon slags lyxhustru som bara glider omkring i moccasinerna och shoppar medan min karl arbetar hårt. Japp så är det också denna månad, men ni som känner oss vet ju att jag har all rätt att ta tillbaka lite eftersom jag länge har levt med en söt och bekväm liten parasit. Men nu ska han ju bli papps och se så han har börjat slita för brödfödan.

Nästa månad blir det iaf lite rättvisare för då börjar jag mitt sommarvik. Å då minsann ska Öban få en massa grejor köpta till sitt rum. Hittade otroligt tuffa wallies idag (klistermärken för väggen som inte lämnar märken efter sig) med Flames... kan det bli tuffare? Sedan hittade jag ju såklart lite kläder också, överrepresentation av bruna kläder i velour och dyra 70-tals kläder från Katvig, Ida T , Ej Sikke Lej unt Mini rodini. Henke kommer eventuellt att gå med på ett par robottights från Mini rodini eller varför inte en t-shirt med elguror på? Men det är nog stopp sedan. Å andra sidan... det man inte vet, det vet man inte. Så kanske kan blivande mami tjuvköpa lite annat smått och gott ändå och hoppas på att henk har taskig koll på Öbans klädutbud.

Sedan var det ju det där med vagn... här är favoriten so far.


Brio Happy - Öbans vrålåk.

Inga kommentarer: