onsdag 23 maj 2007

Ultraljud

Jag tar detta lite separat för det var verkligen en händelse utöver det vanliga. Vi har fått tjuvkika på Öban! Det var det häftigaste jag upplevt, 20minuter gick alldeles för fort. Full fräs var det såklart på den lille marodören. Sparkade och sprattlade som en galning. Petade näsan och sög på tummen. Nästa vecka när vi fått internet hemma så ska jag lägga upp bilder på Öban och magen....och eventuellt en bild på vårt nya hem...

Nu är tiden slut, så jag måste lämna över datorn till nästa emmabodabo.

2 kommentarer:

Kristoffer sa...

Det är ett rent nöje att få följa er familjs utveckling. Det låter verkligen spännande. Snart kan man alltså spela Axis & Allies och dricka öl med både Henke och hans Öban. En öldrickare blir det väl ändå? Jag är också mycket nyfiken på ert bo. När blir det klart och när kan jag besöka?

Cicci sa...

Ja nog tror jag att Öban blir en öldrickare allt, men jag hoppas det dröjer många långa år till dess. På måndag får vi äntligen våra möbler så det dröjer nog inte länge nu innan en inbjudan med exakt datum kommer. Det är ju inte utan att man börjar få lite socialabstinens här i obyggden.