måndag 10 december 2007

Det där med pennan

Fyyyy fanken säger jag då bara. Fy. Det finns ett test som man kan göra för att se om man har hängpattar. Har alltid gått prima för mig och mina småtissar, inge häng där inte. Men så nyss när jag sitter och skriver ett inlägg och samtidigt luftar mina tuttar så ser jag hur mina schyssta bomber har börjat stäva oroväckande mycket ner mot Kina. Jag grabbar omedelbart efter närmsta penna och placerar den under tutten. Ve och fasa pennjävlen sitter kvar. Inte ett uns av tvekan heller, jag hade nog kunnat lägga ditt tre sudd och en almanacka också. Större tuttar i all ära, det är ju najs men om detta är priset så betackar jag mig gärna. Hängtuttar är inte stekhett. Många skavanker må jag ha på min kropp och en och annan bristning på magen, men hängtuttar vid 27års ålder ska jag bara inte ha. Ska omedelbart kolla upp träningstips för fastare mjölkpaket. Dumma dumma test.

7 kommentarer:

Lisen sa...

Ha ha, det där tricket minns jag när jag gjorde i tonåren första gången! Då funkade det hur bra som helst, nu så här en massa år efteråt och ju fler pennor som kan sitta kvar samtidigt har jag bestämt att det där testet inte stämmer...

Anonym sa...

Hihi, Ingrid sitter här brevid och hälsar att det har hon kunnat i flera år!! Jag har ju inte så mkt fettreserver... (du vet det där med olika benstomme haha...) men ta mig tusan är det inte snart möjligt för mig också! Klarade mig precis nätt och jämt... Humn. Vi har ju inte fött några barn så vad är vår ursäkt?? hängkramar// frida

Anonym sa...

hahaha, du är så kul som vanligt.

Anonym sa...

LITE INFORMATION:
1. Det är skillnad på hängpattar och hängpattar. STOR SKILLNAD.
(2.) Var sätter du pennan?
3. Välutvecklade och bra bröst kan även dem hålla stadigt om en penna! (som mina)
4. Har man jääättekomplex så kan man ju alltid "lätt" fixa det? Ungefär som man solar när man är blek:)
5. Var nöjd och glad!!

Anonym sa...

Gullecissi,.tror du får ta de där testet med en nypa salt,. puss

Fru Ljungner sa...

jag lånar gärna några böcker av dig, jag har två och dom kan jag ju redan utantill....jag ska nog till emmaboda på fredag eftermiddag, om du är hemma...slå en pling så kan jag komma och se vad du har för böcker. 0731570234
du...det där med pattricket...va inte lessen, det börjar luta åt det hållet för mig med och jag inte ens börjat amma.....fan min som alltid pekat rakt upp! haha!

Anonym sa...

fan,,,kan man mäta pungen likadant eller ???