fredag 14 december 2007

Fredag hela veckan

Det är tamejtusan fredag hela tiden tycker jag. Det jag försöker hinna med under veckorna blir alltid intryckt i sista stund precis innan fredagen kommer. Dagarna går så himla fort! Jag får panik när jag inser hur fort Hjalle växer... idag insåg jag att han knappt kan ha några av sina bodysar längre, kunde inte knäppa den fina brungulrandiga längre som han hunnit ha en gång. Bajs. Detta ledde till att jag rensade lite bland kläderna för att se vad han kan ha...ja typ...Inget. Han har vekligen tjockat på sig. 5700g och 59cm är han nu lillfisen. Störst av alla bebbarna i föräldragruppen trotts att han är näst yngst. Men han ligger prick på linjen på normalkurvan så det är nog dom andra bebbarna som får snålt med mat hahahaa.

En sak som är bra med att tiden går fort är att det snart är dags att åka upp för att fira jul med min fina familj. Ska bli helt underbart. Dessutom ska det partajas på juldagen... WooHoo!

Inga kommentarer: