måndag 17 december 2007

Niagarafallet


Woohoo! Har värsta glädjefnattet här hemma för mig själv nu. Har precis pratat med min kompis som vankat omkring i några dagar över beräknad nedkomst så att säga. Jag drömde nämligen i natt att hon skulle föda så jag var tvungen att ringa henne ikväll och höra hur det går. Och dra på trisser, mitt i telefonsamtalet går vattnet. Det går tydligen som satan, rena niagarafallet forsar förbi trosskyddet. Så sjukt det kändes att vara på andra sidan luren... Båda blev vi nog lite chockade. Så i natt tror jag verkligen att det blir av, för det var en himla massa sammandragningar under samtalets gång också. Ojojojoj så galet. Vet inte vart jag ska ta vägen. Å jag håller mina tummar som en galning och hoppas hoppas att Holgerfanken behagar böka sig ut nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket vatten d där