tisdag 17 april 2007

Cicci

Efter att ha skrutit om hur duktig min karl är så vore det ju fint om jag kunde berätta lite om hur duktig jag är. Men det vill sig inte riktigt... Jag är ju en stjärna på jobbet, barnen älskar mig (föräldrarna lite oxå, dock inte riktigt mina kollegor) Men när det kommer till hemmet så står det farligt stilla med flitet. Igår hade jag svåra svåra magsmärtor, det är stopp i tarmen igen... Så det blev inte mycket gjort. Idag är jag bara sjukt lat. Fy det är så dumt av mig, kommer ju att straffas i helgen när allt ska ske på två dagar. Men jag vet inte var jag ska börja.

Här är min lista av ursäkter om varför jag inte kan sätta igång nu:
Packa - Har bara 1 väska här, vilket ändå knappt gör till eller från, plus att det är svårt att veta vad som ska packas...kläderna behöver jag ju... och besticken... och lampor... osv.
Putsa fönster - Försökte för 2veckor sedan, går inte med våran sjukt dåliga skrapa som bara tar lite i mitten.
Fixa rent spisen - Kommer att hinna bli skitig ingen ändå.
Göra rent inne på toan - Samma där.
Fixa fint ute på altanen - Jag tror det blåser lite ute nu...

Nä jag går och fixar mig lite mat i stället.

Inga kommentarer: