fredag 20 april 2007

En Lång Paus

Det kommer att bli en lång paus här för min del nu. Det är dags för den stora flytten. Väl i Emmaboda kan det nog ta en stund innan internet är fixat. Så detta får bli det sista på en stund.

Bara för det kan jag släppa en liten liten nyhet. Jag tror jag kännde Öban idag. Kändes inte som jag trodde att det skulle, mer som en liten luftbubbla eller nåt däråt. Ingen fot i magen direkt, men spännande som fasen. Nu blir det svårt för mig att packa för jag vill ju bara ligga och känna efter.

Sista dagen på jobbet avklarad också! Lite tufft att säga hejdå till alla mysiga ungar... övriga var mindre ledsamt att ta farväl av om man uttrycker sig så. Nu ska jag ringa sara och se om vi kan träffas lite innan jag drar. Vi ses igen i framtiden. Öban hälsar.

4 kommentarer:

Charlotte sa...

En liten luftbubbla. Öban pruttade i din mage alltså. Fräääächt, som man säger.

Anonym sa...

Jadu det var verkligen en lång paus... Jag vill ju ha Öban-nyheter!! //din fb

Elle sa...

Jag saknar ditt bloggande Cicci! Hoppas du börjar snart igen... Ha det gott! Kram Elle

Charlotte sa...

Öppöppöppöpp Nu vet ju jag att du har suttit vid en dator. utan att blogga.