onsdag 18 april 2007

Är du där Öban?

Det är så man undrar ibland...

Det är för övrigt väldigt mycket som jag undrar över när det gäller Öban.
Hur har han det där inne i min mage egentligen? Hur känns det att svälja sitt eget kiss? Hur ser han ut? Blir han tjurig när jag duschar alldeles för varmt? Hör han när mamma sitter och sjunger falskt i sin ensamhet? Känns det trångt med min bajsförstoppade tarm som trängs där inne?
Blir han också lite yr när jag nyser?

Det är allt bra knas. Måste få en inskrivningstid snart så att vi får reda på en del fakta kring bebbeluren. Öban har ju snart varit där inne halvtid (nästan nästan) utan att vi kollat upp hur allt är. Vi vet ju inte ens riktigt hur gammal Öban är. Förmodligen snart 17veckor, men kanske kanske lite äldre...

Nä nu ska jag duscha och slänga mig i säng. Ska upp tidigt som satan i morgon. Undrar vad Öban tycker om att jag svär så mycket...?

Inga kommentarer: