söndag 15 april 2007

Dum i huvudet

Om man skulle läsa in sig lite på det här med föräldraledighet, föräldrapenningen och hur det verkligen ligger till med beräkningen av den. Nu ska jag bena ut detta så att jag och Henk kan sätta igång och planera.

Ungefär så tänkte jag. Vilken optimist jag är. Efter att ha snurrat omkring på försäkringskassans hemsida i en halvtimme nu så är jag om möjligt ännu mer förvirrad. Är det jag som är helt jävla dum i huvudet eller är det som att läsa Klingon? (sara & jag var inne på just ämnet Klingon igår...) Jag vet helt plötsligt inte alls vad som gäller längre. Ska nog besöka Fk när jag kommit till Emmaboda, ligger mitt emot våran blivande bostad.

För er som gärna vill tro att ni är mer begåvade än mig, vänligen besök denna sida. Förklara sedan för mig vad som menas med skiten.

2 kommentarer:

Kikki sa...

Tänker inte diskutera föräldrarpenning........utan sommar o jobb!
Jo det finns ett nästan helt klart schema som du kan få ta del av.....men det kan fortfarande komma ändringar bara så du vet......

Anonym sa...

Och du och jag jobbar samma helger Cicci! :D:D:D Jihooo:D:D:D -Balle