måndag 2 april 2007

Tid

Det är snålt med den saken nu för tiden. Jag har inte längre någon karl hos mig, eftersom han nu börjat jobba i Emmaboda. Men istället har jag en hemmafru här som diskar och städar, Fritz är nämligen fortfarande på besök. Me like! Magen börjar allt bli lite jäst nu äntligen. Fast det ser mest ut som om jag har ätit några extra butterkakor. Längtar tills det blir en riktig bebbemage.

Du har gått 95 fulla dagar av 279
Du är i vecka 14
Du har gått 13 fulla veckor och 4 fulla dagar (v13+4)
Du är i 4:e graviditetsmånaden
Du är i trimester två
Du har 184 dagar kvar till förlossning

Nu ska jag duscha och sova. ZzzzzZZZZåååå trött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häftigt! En bebbemage! Jadu, fjärde månaden. När pregnanta är i femte månaden iallafall, så brukar det väl vara en rätt synlig kula, så snart så får du köpa hängslebyxor, haha. CharlotteBalle

Anonym sa...

oj så myssig tid du har att vänta frmöver! GRATTIS TILL MAGEN!