onsdag 11 april 2007

Mami

Om en halvtimme ska jag bege mig ner till centralstationen och hämta min kära mamma. Hon ska vara här tills på lördag, och det ska bli så himla himla kul!

Skulle ju skriva vad vi gjorde mer i småland, men jag kommer bara på en vettig sak till. Men eftersom den var himla trevlig så duger det fint... Vi var och hälsade på hos Balle & Kris. Åt Balles supermummiga mat och spelade GuitarHero (Henk & Kris blev såklart helt fast i flera timmar) sedan kom Christian och joinade mig och Balle i lite tjejsnack i sängen. Balle fick känna på mina nya tuttar. Efter det blev Balle trött så vi packade ihop oss för kvälla.

Nä nu ska jag gå och se om jag kan pressa ut lite poop innan jag ska bege mig, känns som om jag har något litet i kanalerna och då får man jävlar passa på... som gravid är inte tarmen vad den en gång varit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du pratar osannorlikt ofta om dina tarmar och tarmbesvär! hehe /FB