tisdag 20 november 2007

EMMA

Nu måste jag sabotera hela min bebbeblogg med att skriva om något helt annat... fast det har ändå med bloggandet att göra. När jag precis hade börjat blogga hittade jag en till gravid som bloggade som jag gillade att läsa, vi kan kalla henne Emma. Jag har tillochmed kvar länken till bloggen på min sida. Men så helt mysko så går denna människa upp i rök. Kanske inte för den verkliga världen, men jag bryr mig ju mest om mig själv och helt plötsligt fick jag inte läsa mer från denna Emma.

Och så dyker du upp nu och kommenterar ett inlägg... vilket borde betyda att du läser min blogg. Så då måste jag passa på att fråga: var tog du vägen med ditt bloggande? Jag ville ju hänga med i din graviditet ju, du var ju tuff och vi var beroende av dryga familjeliv. Ett tag var jag rädd att det blivit knas med bebbemagen, men tydligen har du fått en Elvira med en Andreas som tur är. Hade du bott i Västerås också så hade jag blivit lite rädd.

Så nu sitter jag här och känner mig nästan som dumpad, jag var lite smygkär i din blogg. Nu är jag mest tjurig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har hennes mailadress i profilinfon. Ett litet tips ;)

Babushka sa...

Oj...hehe, ja jag har väl smygläst din blogg då...'

Jag blev tvungen att skydda min blogg och ta bort i princip alla jag inte kände IRL. Skälen var många men främst var det flera som läste som jag inte ville dela min graviditet med.

Du är självklart välkommen :-)

Maila mig så att jag har din mailadress så fixar jag en inbjudan asap

emmli76@hotmail.com