onsdag 7 november 2007

Knip

Läste nyss att man ska knipa i minst 10 sek upp till 30 sek när man övar knipmusklerna... Hmmm. Jag har mer kört på väldigt många men snabba, och trodde jag var aspirant på guldmedaljen i knip-sm. Nu testade jag att göra några 10 sekundare och fy för den lede va jobbigt. Känner mig helt plötsligt inte alls speciellt nöjd över min mutta, så nu blir det till att sätta igång knipträningen. Jag vill inte drabbas av urinlekage eller trist sexliv bara för att jag missuppfattat knipöviningen. När man väl kommer till skott som småbarnsförälder vill man ju gärna känna av akten också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De ä ju joobbigt juuu. Det blir joobbigt för mig.

Anonym sa...

Henk kanske kan träna lite istället. Biffa till den lite o de då va

Anonym sa...

hahahaha. Christian fick en liten sån där stång med tyngder på av mig en gång. Henke kan säkert få låna den! :D

Anonym sa...

hej hej!
Är det månne lilla Hjalle som firat sin pappa på family ;)

http://www.family.se/vi/1030031.htm?ca=18_a