fredag 30 november 2007

Hjalle hjärta Balle



Igår hade Hjalle besök av tantBalle. Tyvärr så blev han lite nervös i magen när Balle var här, så det blev lite trist stämning emellanåt. Medan Hjalle sov gjorde vi en mumsig lunch eftersom tjurballe vägrade äta havregrynsgröt som planerat [mami försöker vara nyttig och tvinga bort bebbefläsket] Förutom att äta gott så fick jag äntligen lite uppdateringar från Balles singelliv. Jag har levt lite i skuggan ett tag, men nu känner jag mig med på noterna igen. Sedan blev vi lite trötta så vi låg i sängen och pratade om bonde söker fru... alldeles för länge egentligen nu när jag täker efter.

Med andra ord var det en finfin dag med efterlängtat besök. Nästa vecka ska jag nog försöka ta mig in till Kalmar på en fika... jag får inte bli helt insnöad här i Emmaboda. Bli en sådan som smygtittar på folk bakom gardinen. Ooooops - to late.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tant balle är inte helt nuuujd med den där bilden... Men det var trevligt! ;) pussiipussii