onsdag 11 juli 2007

Fundering

Ännu en otippad vän som är på schmällen alltså... vet inte om det är grattisläge där än på grund av vissa omständigheter men ojoj. Den här sommaren händer det grejjer fanimej. Folk som blir på schmällen, folk som gifter sig, folk som separerar, folk som velar framochtillbaka, folk som både gifter sig och ska ha barn... det är inte utan att det märks att man börjar närma sig trettio. För tio år sedan planerade man in nästa fest, analyserade förra festen och pustade ut efter ett klammetest. Det var lite enklare tider då, fast det tyckte man förmodligen inte. Nu är det så stora beslut, jag undrar hur det är om tio år till. Livet blir ju förmodligen inte enklare med åren.

Det är lite som vi spekulerade om på jobbet igår när det gäller sex... först var man nöjd över att få pöka lite, sedan vill man ha lite mer spänning...man pökar utomhus, dags för lite mer spänning efter ett par år, ja då lägger vi till en ögonbindel eller nån halvkinky dask på röva... hur ser sexlivet ut vid 65? Är man tillbaka på stadiet då man är jävligt nöjd över att få komma till eller utövar man hardcore s/m bara för att få till pirret?

Nu är ju detta egentligen en bebbeblogg så jag ska nog fundera vidare annorstädes...

2 kommentarer:

Charlotte sa...

hehe! Oj, nu blir jag nyfiken. Är det jag som är på schmällen..? Det är inte garttisläge då direkt näe.. Säg till om det är jag!

Anonym sa...

det kanske är jag? vänta ska bara kolla......hmm nää verkar inte så.