måndag 16 juli 2007

Trött

Varför är det helt totalt omöjligt att lägga sig i tid om kvällarna? Jag visste ju att klockjäveln skulle ringa halv sex i morse... Igår var jag färdig för säng redan vid halv tio egentligen, men så ringer telefonen och alla som känner mig vet hur underbart jag tycker att det är att babbla med mina kära vänner i telefon. Så nog hann klockan bli tolv innan jag sade godnatt till världen.

Så nu sitter jag här helt apatisk och funderar över om jag orkar sminka mig idag. Lite tjurig är jag också eftersom jag klädde på mig efter emmabodaväder sol sol sol för att nyss läsa på smhi att det ska regna i kalmar. Shorts och linne känns inte helt rätt längre. Skit och bajs. Nä nu ska jag borsta tänderna och bege mig istället för att tjura här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Regn? Det är ju jättevarmt!

Anonym sa...

Smhi hade fel som fan =) glad är jag för det för jag hann inte byta kläder...