tisdag 10 juli 2007

Okunnighet som stör

Nu när jag har en karl som är kunnig på datorer skulle man kunna tro att jag lär mig massor. Nope. Jag har aldrig varit så okunnig som nu. Kan inte ens ladda hem en låt på egen hand. Det är helt tragiskt insåg jag precis nyss när jag drabbades av min egen okunnighet. När jag var utan Henk och Napster var melodin så hade jag inga problem. Men nu är det en massa jox och knepiga program som ska köras, och dessutom en sambo som gärna tar komandot över burken... och här sitter jag nu. Ingen Henk att be om hjälp, ett BitComet som vägrar samarbeta och inte kommer jag att få ösa på med Guano Apes i bilen på väg till jobbet. Det är förbannat! Från och med i morgon är det jag som lär mig hur det här förbenade internet fungerar. Öbans mamma ska inte bli nåt våp som inte vågar sig på den "nya tekniken".

Inga kommentarer: