torsdag 19 juli 2007

Seg

Har loggat in på bloggen säkert 10 gånger idag med intentionen att skriva något. Dessvärre kommer jag inte på något vettigt att plita ner så jag nöjer mig med att berätta om morgondagen. Då är jag nämligen tro det eller ej ledig och ska dra till stranden med henk. Vi ska ha två tråkdagar som henk säger... så att tiden går låååångsamt. Ska bli så skönt att tråka ihop. Vi hinner ju bara ses någon havtimme på kvällen innan det är dags för sova så jag längtar verkligen tills om 12timmar då jag kan väcka knasbollen med en godmorgonpuss. Nä nu ska jag arbeta lite lite till och sedan sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni har vägarna förbi Klamar i helgen så slår ni la en pling? Jag har gärna tråkigt

Anonym sa...

Åå låter nice,hoppas ni har mysigt:)

Anonym sa...

Hoppas att ni får riktigt bra tråååååka väder, vi ses till veckan på några tråååååk dagar. Ska bli sååååååååå kul...... att träffa dotra mé familj!