fredag 6 juli 2007

Jobb jobb jobb

har varit hemma och sovit några timmar för att ladda inför dagens arbetspass. Ska bara äta lite och sedan bege mig igen. Funderar på att sova på jobbet inatt istället för att ränna fram och tillbaka, jobbar nämligen hela lördagen och jouren efter ikväll. Men det är så roligt att jobba så det gör inget, och klirr i kassan behöver man ju alltid. Öban har fullt ös i magen, igår jammade han omkring i 20min när jag skulle sova. Helt underbart var det, jag bara låg och tittade på magen och mös... när han blev stilla killade jag honom lite så var han igång igen. Mys mys.

Du har gått 190 fulla dagar av 279
Du är i vecka 28
Du har gått 27 fulla veckor och 1 full dag (v27+1)
Du är i 6:e kalendermånaden
Du är i trimester tre
Du har 89 dagar kvar till förlossning

Oh my god jag är i trimester tre, vilket är gränsen för när man räknas som höggravid... inte konstigt att jag är en tjockis nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis /bammi