fredag 7 september 2007

Bästisarna från förr

Idag kommer det besök till lilla Emmaboda igen, lååångväga. Ända från Sikeå 135mil bort och Göteborg inte fullt så långt bort. Ska få träffa min bästaste bästisar en sista gång innan man pluppat ut en bebbe. Kommer ju att kännas väldigt knepigt att umgås utan alkohol, då det alltid är ett stående inslag när vi ses. Jamenar jag och Linda var ju nästan alkisar ihop när det begav sig. Tur att man har vuxit på sig en smula nu för tiden... Ändå går det ju inte att komma ifrån att kombinationen Goda vänner, god mat och gott vin slår högt.

Men men nu får jag hålla tillgodo med svagdricka och jag är inte det minsta oroad över hur det kommer att bli i helgen, fullkomligt underbart! Har ju inte träffat Linda sedan jag blev smäll på tjocka så det ska bli spännande å se hennes reaktion, jag har ju svullnat till lite häromsistens. Borde nästan infoga ett foto på mina stockar till vrister, men pga tidsbrist får det bli en annan dag. Nu ska jag nämligen göra mig redo för att hämta Linda i Kalmar. Senare ikväll kommer världens bästa Fritz med tåget till oss... Å så kul det ska bli!!!!

Inga kommentarer: