onsdag 19 september 2007

IXUS 75


Jag blir lite kåt bara av att se på den nyinförskaffade skönheten, funderar på hur det kommer att bli med mig den dan Henk slår till och köper en ny teve. Det är onekligen något sexigt över tekniska prylar...jag vet att du tycker som jag i den här frågan Fritz.

Jag och henk har lekt med vår nya snygga kamera hela kvällen. Vi skulle ta seriösa och vackra bilder var det ju tänkt... inspirerade av Amandas Holgerbilder. Nu var ju inte vi i en fotostudio, inte heller äger vi en fetingkamera med mega objektivet...men glada hobbyfotografer ville vi vara ändå. Å hej och hå vad det gick fint. Hade väldigt roligt iaf och det är ju huvudsaken. Det är mycket svårt när båda ska lyckas bli bra på samma bild, plus att någon ska hålla undan tuttarna, penisen skymmas och Öban synas. Bilderna lämpar sig inte för internet har vi båda beslutat, däremot ska jag bjuda på en mycket ful bild på mig när jag ser ut precis som MrBurns. Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt hade jag flint. Ja ni får själva jämföra, är det inte likt så säg?

Det är faktiskt snudd på skrämmane hur lik jag är...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men cicci. Vad fan har du GJORT? Det var ju muttan som skulle rakas!

Anonym sa...

Hahahaha jamen det är inte så lätt, saker och ting sitter inte där de ska längre.

Anonym sa...

Kristoffer säger: så kan man ju inte se ut!