tisdag 4 september 2007

Dubbelt upp

I helgen har jag haft långväga besök av Amanda och hennes bebbemage Holger. Väldigt spännande att ha en annan mage att få känna på! Holger bakades 9veckor efter Öban så den var inte i närheten så stor som Öban, och kommer nog inte att bli heller så det ut som... men mycket fin! Däremot hade Amandas tuttar svullnat upp som aldrig förr, å dessutom läcker de en massa från dom om hon klämmer. Genast kände jag mig lite misslyckad som blivande mjölkkossa...varför har inte mina tuttar fattat galoppen??? Har pressat som fanken men det gör bara ont.

Vi har tagit det väldigt lugnt i helgen, gravida som vi är. Amanda hade ett sug efter delikatobollar, så det har vi ätit en del... för jag ställer givetvis upp på frosseri. En mumma middag hos Balle blev också av, efter självinbjudan. Men jag måste ju erkänna att när man sitter och äter god middag med sina vänner så är det inte utan att man saknar VinBoxen lite. Väldigt mycket Vetevärmare har det blivit för våra onda ryggar, stackars Amanda har sådan foglossning att hon har kryckor.

Trotts ett otroligt lungt tempo i helgen var jag helt slutkörd i går, det börjar verkligen märkas att man inte har så långt kvar (hoppas jag). Nu ska jag gå ut på en liten promenad så att jag piggnar till lite. Återkommer senare med lite ringångest...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det är så roligt och härligt att läsa om dig och din graviditet, allt som händer och alla små problem som fastnade ringar....hihi, jag är ju intresserad av allt som har med graviditet att göra så detta är min favvosida!