söndag 9 september 2007

Tiden går fort...

När man har goda vänner på besök. Det gick verkligen alldeles för fort enligt mig, helt plötsligt befann jag mig ensam i bilen påväg hem från Växjö utan att förstå vart alla timmarna tagit vägen. Helt underbart är det att sitta och surra på med sina gammnucker timmarna långa, det finns så många problem att analysera. Känns ju märkligt att nästa gång vi ses så har jag förmodligen en bebbe hängandes i bröstvårtan. Det var nog tur att vi fick den här sista helgen att bearbeta detta faktum...

Förutom att analysera varandra och varandras bekymmer så har vi även haft lite tid över till Singstar. Inte mindre än två kvällar i rad har grannarna fått lyssna till våra ljuva stämmor. På fredagen var min karl i Kalmar så då var det brudafton med mig, balle, linda och frida. På lördagen blev det lite mera fylleslag då Henke och Kris gjorde oss sällskap. Sista gången på länge som blivande papi fick tillfälle att supa till det - en uppgift han tog på största allvar, precis som den sympatisupande vapendragaren Kris. Om man säger såhär... det bjöds på storartad underhållning när grabbarna grus kom hemragglandes. Vad de hade sysslat med på bodegan vill jag helst fortsätta vara lyckligt ovetande om. Vi tjejer mös till det på hemmaplan med popcorn och gammalt hederligt skitsnack.

Nu ska jag kila och titta på film med karlsloken och smälta denna mycket trevliga helg....

Inga kommentarer: