tisdag 11 september 2007

Sova

Jag är så sjukt trött . Skulle med lätthet kunna sova bort hela dagen, och helt allvarligt så är jag väl inte långt ifrån att ha gjort just det. Klev upp klockan elva men var för seg för att åstadkomma något så jag damp ner i sängen igen. Upp igen och åt en smörgås klockan ett... för att sedan landa med täcket i soffan där jag skulle se Sverige -Nigeria var planen. Somnade i försnacket inför matchen. Klev upp alldeles nyss och funderar över om jag orkar kliva in i duschen innan jag ska försöka ta mig ner till affären. Är verkligen helt slut.

Sover lite halvdåligt om nätterna nu. Det är ett väldigt kissande, kombinerat med ryggont och ont i höfterna. Inte utan att det börjar bli dags för Öban att kika fram tycker jag. Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska se sista helvleken på matchen och bestämma om det blir en runda till ica sedan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad jobbigt Cicci...