söndag 25 mars 2007

Känner på mig...

att det kommer bli en bra dag det här. Sov till kl halv tio, sedan har jag legat i sängen och läst bebbeböcker och spelat lite tetris. Älskar mitt Nintendo DS måste tacka Kris som hade sitt med sig hit så att jag kunde bli förälskad och rusa raka spåret för att köpa ett eget. Så jag gör det nu...TACK! Köpte föresten ett par mammabyxor igår MAMMABYXOR hallå jag ska bli mamma!!! Helt galet.

Nu är jag helt inspirerad att hitta fina mammakläder att ha i sommar. Men god damn it va svårt det är att hitta något som passar en ung mamma...(för det är jag) Det blir nog till att satsa på baggystyle i sommar. Känns snyggare än att korva ner gravidfläsket i tighta korviga saker.
Ska köpa fler av ginas långa linnen förresten, asbra för att värma Öban och ändå vara fin om magen.

Köpa köpa köpa!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Öban Öban Öban. Stackars barn om det blir en tös. För vad det än blir för sorts bäbis så heter den ju Öban.

Jag läängtar efter dig! (hör du vad kärleksfullt det låter? Mycket allvarligare än att skriva "jag saknar dig")