torsdag 29 mars 2007

Selebert

Fritz ska komma hit och bo hos oss till på söndag, ska bli så kul. Har bokat henne för en middag på tu man hand bara min gamla älskling och jag. Ska bli så trevligt.

Idag skulle jag annars ha varit på inskrivning på mvc, men tanta ringde återbud pga av något möte. Jag börjar misströsta lite nu. Längtade så efter att kanske få höra Öbans lilla hjärta picka där inne. Barnmorskan tyckte att jag skulle gå på inskrivning i Emmaboda när jag flyttat dit. Buhuuu tycker jag om det. Är ju massa veckor dit ju! Så det blir nog inskrivning och ultraljud på samma gång då. Men men inte så mycket att göra åt saken. Lever han och härjar där inne nu så ska han väl klara tre veckor till.

Är skitsur på Henk nu, för jag hade precis klarat Highscore på mitt (mitt) nya Tetris. Vad gör Henk då? Jo han slår det på bara 2minuter och 20sek. Vilket öde, det kommer jag aldrig att slå. Man tjyvar inte åt sig highscore på andras spel.

Inga kommentarer: