onsdag 21 mars 2007

Mat

Vidrigt i väldigt många former har jag upptäckt nu på senare tid. Potatis och persiljejärpar i synnerlighet, vilket vi fick till lunch idag. Höll på att vomera rakt ut bland barnen. Men även annat som jag tidigare älskat känns vidrigt. Igår kunde jag inte komma på någon lagad middag som jag skulle kunna få ner, blev en macka med messmör. Dagen innan det åt jag ingen middag alls. Får dåligt samvete för stackars Öban som behöver näring, så idag ska jag verkligen försöka få i mig nåt eftersom det inte blev så mycket till lunch. Men gud fan vet vad...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Frukt kanske? Eller vaniljglass? Frukt är nyttigt! Vaniljglass är lite sådär ;)

Charlotte sa...

Åå cicci. Snart kommer du hit, och då ska jag laga så god mat som du bara inte kan motstå. Öban ska få smaka på Balles drömska kökskunskaper. Ska ni köpa bil eller? Du måste ju för bövelen lätt kunna ta dig till mig!

Anonym sa...

så nu är det bestämt på riktigt alltså. sorgligt är vad det är. vi har ju knappt setts den korta tiden ni har bott i stan och nu ska ni dra i väg till småland. jag tänker fanimej våldgästa er ofta bara så ni vet. jag vill se stormage och bebbe sådeså!
kram /sassa

Anonym sa...

Måste säga att jag fullständigt tagit till mig namnet Öban, jag hoppas på att ni behåller det hehe... // Frida