torsdag 7 juni 2007

Öban i solen

Lite måste man ju njuta av det fina vädret också tyckte jag och Öban, så vi gick ner till sjön. Men jiises i gudarna va hett det var. Tror nästan att lillpyret fick en värmechock där inne. Nu ska jag städa lite och fixa, sedan ska jag kila ner till Pizzerian och beställa en sallad. Sedan ska jag bestämma mig om hur jag ska göra i helgen, är så himla sugen på att hänka (vi sa så i min ungdom) till Balles torp och må gott i solen. Frågan är om jag orkar med 5timmars resa för att nå det målet. Kan ju sola och slappa här också utan att behöva anstränga mig så möe. Fast här är det ju total brist på roligt & fint sällskap... jag och beslut... jag trycker på paus en stund. Ikväll ska det slappas i soffan framför teven och eventuellt spelas lite PS2. Det var så himla länge sedan.
...en stor mage med en liten Öban innuti.

Inga kommentarer: