måndag 18 juni 2007

Blåsan


Denna lilla fis med längden av en skollinjal kan trixet att hålla mami vaken om nätterna. Klart man blir lite rastlös efter några månader där inne, men att sparka på urinblåsan kan väl omöjligt vara det roligaste som bjuds? Eller så är det just precis så illa det är, för i natt sov jag inte många minuter i sträck. Om det är sant som man läser att bebben fortsätter sina beteenden utanför magen, ja då kommer det att bli en vild krabat jag föder fram. Men ingen är kanske förvånad... Mysigt är det iaf när han håller låda, kommer helt klart att sakna det när denna period är över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj jisses amalia här har jag kommit på efterkälken märker jag, trevligt - har säkert en halvtimmes läsning framför mig! Hoppas resan hem gick bra och att du inte behövde trängas allt för mycket. Såg du att jag stod kvar lite på perongen och skulle vinka till dig men det blänkte i fönstret och jag såg dig inte, så jag bestämde mig för att trycka näsan mot rutan. 10 cm från mitt upptrycka ansikte satt dock en tant som såg besvärad ut så jag gick då :O Var så trevligt med ditt besök här!! Å du vilda bebin vet vi alla att det kommer bli :) Kram och puss min bästaste Cicci! //Frida