onsdag 27 juni 2007

Rea

Nu händer det grejjor här hemma. Jag och Henk har en Öban-lista på saker som Öban behöver innan han dyker upp...eller ner... Och den har vi nu så smått börjat bocka av. Idag fick han skitsöta strumpor och en lite småtrist, men billig vit fleccejacka. Dessutom beställde vi vagnen idag, så nu är det ingen återvändo! I måndags kom ett paket till Öban med inte mindre än 4plagg till pysen. Mami har nämligen fyndat på internet-rean, och inte så lite heller. 99kr för skitsnygga helbodys från Katvig och Nanoou det är i prisklass med tråkiga HMbodysar i rosa & babyblå. För er som inte känner mig så väl kan jag ju passa på att flika in hur svårt jag har för just babyblå och babyrosa när det kommer till babykläder. Ska ni köpa presenter (för det ska ni väl alla tihi...) så gillar den här familjen velour och brunt - tänk 70-tal så är ni hemma! Det snyggaste som kom med posten var dock en mekardress i 50-tals stil från KNUCKLEHEADS, grymt kool. Hittade den för 149kr istället för sjuka 499kr, det kan man kalla fynd. Titta bara hur snygg den är - Öban kommer bli stentuff.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som om det är "bestämt" att Öban är en HAN...!! (?) :) Ååå vad mysigt och roligt med babykläder!! Den fina "dräkten" på bilden var urfiiin, brunt är dessutom sååå coolt;) Kram

Charlotte sa...

Jag instämmer. STENTOFF!