fredag 29 juni 2007

Stopp


Japp nu är vi där igen, stopp i tarmkanalen. Bara för att jag glatt konstaterade för BM att jag inte har några bajsproblem av järntabletterna förutom då att bajjet är svart så ska det såklart krångla nu. Men jag håller på och mekkar med en hemmakur nu så snart ska det nog vara igång igen, 250g torkade aprikoser ska väl göra sitt, och om inte så tar jag fram det tunga artelleriet... krossad annanas! Somliga tycker kanske att bajs inte har med bloggande att göra, men ni förstår säkert den dagen ni har både bebbe och en allt mer fylld tarmkanal trängandes i magen.

I övrigt är det en helt underbar dag. Jag är på ett alldeles lysande humör. Har städat ur kylskåpet, diskat undan, burit sopor och tvättar både hemma och i tvättstugan...med ett leende på läpparna dessutom! I eftermiddag ska familjen åka till svärföräldrarnas stuga för första gången i år. Det ska bli riktigt mysigt trotts att det förmodligen blir regn i helgen. Det är något speciellt med sommarstugor, speciellt om de ligger vid havet.

Nu ska jag gå och packa ner alla spel som ska med, ringa lite telefonsamtal och ta en dusch. Ja sannerligen, lever jag inte ett fartfyllt och spännande liv så säg!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start