måndag 11 juni 2007

Måndag igen

Min sista vecka som arbetslös/ledig. Idag är min sista dag i Emmaboda innan jag åker till Göteborg så det måste fixas med lite grejs.
  1. Få i mig någon typ av frukost...blä jag är inte alls sugen men Öban vill nog ha.
  2. Ringa telia och fråga varför vi fått nummerpresentation och telesvar fast vi inte ville. Något som dessutom kostar pengar =/
  3. Promenera till biblioteket och lämna tillbaka böckerna som jag är sen med som vanligt.
  4. Handla.
  5. Ringa lönequinnan i Askim och be om nåt a-kassepapper.
  6. Laga lite lunch.
  7. Äta lite lunch.
  8. Åka till Kalmar och titta på barnvagn... förknippat med stor stor ångest.
  9. Åka till ÖoB (vad står o:et för eg?) för att fixa liggunderlag till Henks festivaltripp.
  10. Hämta ut tågbiljetterna.
  11. Packa.

Det var nog alles... bäst jag sätter igång istället för att sega här.

Inga kommentarer: