torsdag 23 augusti 2007

Dålig simultankapacitet

Det är nog anledningen till varför folk och fä helt plötsligt har slutat uppdatera sina bloggar. Facebook har snott all uppmärksamhet. Eftersom Balle lärt mig hur man gör på facebook så hänger jag där med för jag klarar av att göra två saker samtidigt. Saknar att läsa folks bloggar... jag vill ju hänga med i era liv, på facebook handlar det ju mest om att bli poppis. En blogg handlar ju om livets öden och missöden, det är mycket roligare. Eller så tycker jag så bara för att jag inte har så många vänner?

4 kommentarer:

Kikki sa...

håller fullständigt med dej!

Anonym sa...

Jag instämmer helt!!! Vilken debatt, bojkotta facebook, fan balle bloggar ju aldrig längre!

Anonym sa...

Ring vettja

Anonym sa...

Jag har ju lite insideinformation om ämnet. för surballe och kungen är facebook en stor tävling i vem som kan få flest vänner. Det tar ju mycket energi att maniskt sitta o skaffa vänner.

Bloggen är mycket trevligare tycker jag.