tisdag 28 augusti 2007

Skit

Min mobil kan helt plötsligt inte känna av när USB-kabeln penetrerar i mynningen. Så nu kan jag inte föra över foton till datorn...PooP. Igår var inte min dag helt enkelt! I likhet med min kära Balle så hade även jag en skräckupplevelse hos frisören. Historian är väldigt lik med många Ja det blir nog bra... och javisst jag är nöjd... Men inners inne höll jag på och dö av fasa. Men vad säger man till en frisör som faktiskt fått tillstånd att göra vad hon tycker blir bäst och sedan lagt ner 3timmar på frippan?

Fort in på Ica Maxi och köpa färg, sedan fort fort hem och fixa till missären. Så nu är jag mörkhårig trots att frisören avrådde mig från det eftersom hon trodde jag skulle se blek ut i det. Jag föredrar ju att se lite blek ut framför att se ut som om en fiskmås haft rännskita i mitt hår.
Men det är surt att först betala ett antal hundra för färgning och sedan ändå behöva står hemma och färga om allt! Tog några millimeter extra med saxen på luggen med som var lite väl snålt klippt... inga nötta toppar när man nyss varit på salong tack. Nästa gång sticker jag till Skövde och fixar frippen, där är dom duktiga till skillnad från kalmars frisörer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skriver samma sak till dig som till Salle! Åk till tanten bredvid lampaffären! Hon är billig, bra och har en skön massagestol:)