lördag 4 augusti 2007

Stuga - jobb - stuga

Är på jobbet en sväng...känns lite segt nu när solen äntligen behagar att titta fram. Men det ska ju hålla i sig några dagar så jag hinner väl få en fräken eller tre tills nästa regnoväder. Hade ju sett fram emot att träffa Balle på jobbet idag, men icke så nicke. Åbäket är sjuk... ja jag vet att det är mest synd om Balle, men det är bara med nöd och näppe.

För övrigt mår jag fortfarande relativt bra. Det jag kan gnälla på är bristen av sömn... Sover nämligen på en väldigt hård säng vilket innebär att jag som inte längre kan sova på rygg eller mage vaknar flera gånger per natt av ont i höfterna. Däremellan vaknar jag av sprängfylld blåsa och måste på toa. I natt vaknade jag dessutom en gång av att båda mina händer var helt avdomnade, inte alls trevligt kan jag meddela.

Men men man ska inte klaga när man har en sötkorv i magen som växer så det knakar... mami är nöjd trotts sömnbrist och ont i ryggen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå sötkorv, kom ut!

Anonym sa...

ååå cicci din lyckans stackare... :)

Anonym sa...

Skitläskigt när d händer,,,man tror att man e förlamad ju,,,Usch, ve å fasa å fy

Anonym sa...

Har du provat att bulla upp med en massa kuddar vid huvudänden så att du nästan sitt-ligger? Det fungerade mycket bra för mig när jag behövde avlasta höfterna.

Cicci sa...

Spännande att Kungen oxå har gravidkrämpor... Har testat uppbullningsmetoden, men det är ju så svårt att somna då... får kanske ge det några fler försök.