tisdag 14 augusti 2007

Ekonomi

Försäkringskassan tar då våran graviditet med stort lugn. Jag skickade in papper för 2månader sedan, så att våran lilla familj kan börja planera föräldraledigheten snart. Från f-kassan har vi inte hört ett pip... det vore ju trevligt med ett meddelande om att de fått in mina papper iaf.

Om fyra timmar ska jag och Henk på familjeträff, våran allra första. Känns nervöst. Det blir lite mer verkligt nu ju, träffa andra tjockisar och lära sig om förlossning. Skönt att jag och Henk har varandra som stöd... åsså har vi ju den lilla marodören i magen också!

Nu ska jag äta lite kycklingsallad. Vägde mig nämligen igår och insåg att saker och ting skenat iväg en smula. Visst massor av Öban, moderkaka, fostervatten och vätska i fossingar och så... men nog tror jag allt att mami har proppat i sig en och annan kaka för mycket under sommaren. Nu ska Öban få lite nyttigare kost.... också....

Inga kommentarer: